keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Todays outfit

Ajattelin nyt kokeilla, jos alottaisi bloggailemaan myös asukuvia. Oon aika laiskanpuoleisesti päivitellyt tätä blogia, ja tämä onkin ennen ollut vain inspiraatioblogi.
Nyt mulla on siis vuosi takana vaatetusalan opintoja ja oon aivan fiiliksissä edelleen tästä alasta. Tämä kesä menee työharjoittelun puitteissa Ellen toimituksessa. On ollut aivan mahtavaa!
 Poseeraaminen ei todellakaan vielä luonnistu, niinkuin kuvat kertoo. Mutta jostain on aloitettava. Mun kollega Elina räpsi nää kuvat eilen lounastauolla.



Harmaa sää jonka takia myös suht tummanpuhuva asu. Piristin sitä ikivanhalla biancon laukulla. Iltapäivällä aurinkokin onneksi näyttäytyi. Saadaan me varmaan kohta kesä tännekin.


4 kommenttia:

  1. Oijj! Minkälainen harjoittelu se on??

    VastaaPoista
  2. Oon muotiharjoittelijana, eli teen vähän kaikenlaista. Luon palstoja ja kirjoittelen muotivinkkejä. :)

    VastaaPoista
  3. Ihana ihana asu! Ja toi sun harjoittelu kuulostaa tosi kivalta ooh. :)

    VastaaPoista